Maovähendus op 10.02.14 / Toitumine ja ülekaalulisus
Külastaja küsib:
Tere,olen 158 cm pikk ja kaalun 105 kg.Tahaks maovähendus opi ette võtta aga ei tea kuhu algselt selle teemaga pöörduda,millise arsti juurde.Muidugi huvitaks ka veel see,et kui kallis selline op ka on.
Arst vastas:
Kristel Ehala-Aleksejev
dr Kristel Ehala-Aleksejev
Arst-toitumisterapeut
Tartu Ülikooli Kliinikum
Tere.
Saate kogu informatsiooni leheküljelt kergemaks.ee
Parimatega, dr.Ehala