Lapselaps alakaaluline, peaaegu taimetoitlane 14.01.14 / Toitumine ja ülekaalulisus
Külastaja küsib:
Kas on võimalik toitumisega seotud (lapselaps 18.a. veits alakaaluline,sooviks toitumisest vestelda ja nõu saada?
Ta on peaaegu taimetoitlane. Enesetunne tal igati hea. Kuid mures.
Kuidas teie vastuvõtule pääseda? Olen tema vanaema. Lapselaps elab Soomes. Ta tuleb Eestisse veebruari lõpu poole.
Arst vastas:
Kristel Ehala-Aleksejev
dr Kristel Ehala-Aleksejev
Arst-toitumisterapeut
Tartu Ülikooli Kliinikum
Tere.
Arvan, et selle teemaga peaks lapselaps ise soovi korral nõustamisele pöörduma, sest ilma tema toitumist ja liikumisharjumusi teadmata ei saa kuidagi anda soovitusi, seda enam , et toitumine näib olevat küllalt spetsiifiline. Rääkige oma lapselapsega ja kui on huvi, siis infot vastuvõtu kohta saab meiliaadressil toitumine@kliinikum.ee
Parimatega, dr.Ehala