Normaalkaal või ülekaalu lähedal? 08.01.14 / Toitumine ja ülekaalulisus
Külastaja küsib:
Tere!
Lihtne küsimus, aga olen üsnagi kindel, et saate selliseid küsimusi kõige rohkem. Nimelt: olen 157cm pikk, kaalun 55,5kg ja 14- aastane. On see normaalkaal või hakkab lähenema vaikselt ülekaalule?
Ette tänades!
Arst vastas:
Kristel Ehala-Aleksejev
dr Kristel Ehala-Aleksejev
Arst-toitumisterapeut
Tartu Ülikooli Kliinikum
Tere.
Olete normkaalus.
Parimatega, dr.Ehala