kuidas saaks vähemalt 60 kilogrammini? 25.12.13 / Toitumine ja ülekaalulisus
Külastaja küsib:
Olen 12aastane tütarlaps ja soovik saada kava, kuidas kaalust vabaneda. Kaalun hetkel 78,3 kilogrammi, kuid tahaks saada vähemalt kaaluda 60 kilogrammi. Minu pikkus on 167.
Arst vastas:
Kristel Ehala-Aleksejev
dr Kristel Ehala-Aleksejev
Arst-toitumisterapeut
Tartu Ülikooli Kliinikum
Tere.
Kuna möödunud aastal kirjutasid paljud kaaluga kimpus olevad noored tüdrukud oma probleemist, siis soovitan üle lugeda neile antud kirjavastused, mis on kliinik.ee lehel saadaval. Põhiprobleemideks on enamjaolt ebaregulaarne söömine, magusa- ja kiirtoiduga liialdamine ning liigvähene liikumine.
Heade soovidega,
dr.Ehala