Ülekaal 09.10.13 / Toitumine ja ülekaalulisus
Külastaja küsib:
Tere. Olen 23-aastane ja kaalun 100 kilo. Kaal nagu ei vähene üldse ja söögisu on kogu aeg. Mis ma tegema pean hakkama, et asi korda saaks?
Arst vastas:
Kristel Ehala-Aleksejev
dr Kristel Ehala-Aleksejev
Arst-toitumisterapeut
Tartu Ülikooli Kliinikum
Tere.
Kuna antud info teie kohta on ebapiisav, et anda adekvaatseid nõuandeid, siis on mul siinkohal kaks soovitust. Lugege läbi varasemad analoogilised kirjad ja neile antud vastused. Kui soovite konkreetselt teile mõeldud nõuandeid, siis olete oodatud konsultatsioonile Tallinnas TÜK meestekliinikus, aadressil Gonsiori 3. Kui valite konsultatsioonile tulemise, soovitan kindlasti nädala jooksul pidada toitumispäevikut.
Registreerimine ja info toitumine@kliinikum.ee meili teel.
Parimatega, dr.Ehala