Tselluliit 12.08.13 / Toitumine ja ülekaalulisus
Külastaja küsib:
Tere! Kuna koolis on tulemas uurimustöö, mille teemaks on tselluliit, siis sooviksin kontakteeruda ka mõne arstiga. Minu küsimus on, et millise arsti poole tuleks pöörduda tselluliidiga? Kes oskaks anda nõu ja vastata sellega seotud küsimustele?
Arst vastas:
Kristel Ehala-Aleksejev
dr Kristel Ehala-Aleksejev
Arst-toitumisterapeut
Tartu Ülikooli Kliinikum
Tere.
Selles küsimuses on kõige parem kontakteeruda mõne naha-arsti(dermatoloogi) või veel parem mõne dermatoloog-kosmetoloogiga.
Edu uurimistööks,
dr.Ehala