Erinevate titetoitude segamine 24.07.13 / Toitumine ja ülekaalulisus
Külastaja küsib:
Tere
Meie pea 4-kuusel lapsel on kuiv nahk ning selletõttu soovitas perearst üle minna tavaliselt Aptamililt Aptamil HA1´le (rinnapiima emal kahjuks pole). Kas võib siiski antud Aptamilil segusid omavahel segada, et varasem kogus ära kasutada või pigem mitte? Hetkel sisaldab toidukord 6 lusikatäit ning sellisel juhul teeks Aptamil 2 lusikat + Aptamil HA1 4 lusikat?
Arst vastas:
Kristel Ehala-Aleksejev
dr Kristel Ehala-Aleksejev
Arst-toitumisterapeut
Tartu Ülikooli Kliinikum
Tere.
Mina pole selles osas õige inimene vastama, sest väikelastega ma oma töös kokku ei puutu. Samas usun, et lõpetamaks allesjäänud toidusegu võib teda uuega kombineerida kui pakendil vastupidised hoiatused puuduvad. Pidage kindlasti nõu ka oma perearstiga.
Parimatega, dr.Ehala