Toitumine 23.04.13 / Toitumine ja ülekaalulisus
Külastaja küsib:
Tere. Eelmisel aastal lasin endale teha vereproovi, et selle järgi hakata toituma, laktoositalumatus. Algul läks kõik ilusti, kuu ajaga kaotasin kaalust 6,1 kg. Nüüd aga 3 kuul on pidevalt kõht tühi, sööksin ainult. Kas oleks kusagilt võimalik saada päevade viisi toitumist, mis oleks mulle kõik ette nämmutatud. Momendil kaalun 105 kg. Elan Tartus, ei oska kellegi poole pöörduda. Vereproov on tehtud biokliinikumis Tartus, aga mingeid erilisi juhendeid pole ma sealt saanud. Olen väga tänulik hea nõuande eest.
Arst vastas:
Kristel Ehala-Aleksejev
dr Kristel Ehala-Aleksejev
Arst-toitumisterapeut
Tartu Ülikooli Kliinikum
Tere.
Ma ei ole kindel, kuid arvan, et sellise kava võidakse teile koostada Tartus Anneli Sootsi tervisekoolis. Vaadake infot leheküljelt http://www.tervisekool.ee/
Parimatega, dr.Ehala