Alakaal 20.04.13 / Toitumine ja ülekaalulisus
Külastaja küsib:
Tere! Olen 176 cm pikk ja kaalun 53 kg. Söön korralikult ja palju. Perekond ja töökaaslased imestavad, kuhu ma söögi panen, kutsutakse "toiduraiskajaks".
Mind vaadatakse imelikult ja kuulen enda kohta tihti kommentaare. Ei taha varsti kodust väljagi minna.
Arst vastas:
Kristel Ehala-Aleksejev
dr Kristel Ehala-Aleksejev
Arst-toitumisterapeut
Tartu Ülikooli Kliinikum
Tere.
Teie kehamassi indeks on tõepoolest alla normi, kuid kuna kirjast ei selgu teie tegelikke toidukoguseid ega füüsilist koormust, ei saa öelda, millest kaalulangus tuleneb. Annan siinkohal oma tavapärase soovituse pidada toidu- ja liikumispäevikut ning analüüsida seda. Päevikut saate pidada nutridata.ee kui näiteks ka kaaluabi lehekülgedel. Jäädes ise analüüsiga hätta olete oodatud vastuvõtule. Kui tegu oleks tõsise tervisehädaga, siis suure tõenäosusega kajastuks see analüüsides.
Heade soovidega, dr.Ehala