Öine söömine. 08.04.13 / Toitumine ja ülekaalulisus
Külastaja küsib:
Tere! Olen aastaid vaevelnud öise söömisega, olen tahtejõuline inimene, jätnud suitsetamise, suusatan 4korda nädalas 3h, aga see söömine öösel minust tugevam. Iga õhtu ütlen endale, et täna ei söö, aga see ei õnnestu.
Arst vastas:
Kristel Ehala-Aleksejev
dr Kristel Ehala-Aleksejev
Arst-toitumisterapeut
Tartu Ülikooli Kliinikum
Tere.
Öine söömine on vaadeldav kui söömishäire. Miks see tekkinud on ja mil moel sellest vabaneda, siin üheseid nõuandeid pole. Soovitan teil pöörduda nõustamiseks mõne toitumisprobleeme tundva psühholoogi poole (N: Sensuse keskusesse)ning lisaks küsida nõu toitumise osas. Samuti võiks kontrollida tervisenäitajaid (võimalusel kilpnäärme tööd kui ka vere magneesiumi, raua, kaltsiumi ja D-vitamiini sisaldiust).
Parimatega, dr.Ehala