Suur kaal 07.04.13 / Toitumine ja ülekaalulisus
Külastaja küsib:
Tere, mul tekkis mure mu kaalu pärast. Olen aktiivne inimene, teen nädalas vähemalt 4-5 korda trenni ja samuti liigun pidevalt jalgsi. Käin pikki maid jooksmas ja samuti aeroobikas. Söön päevas ka korralikku hommiku- ja lõunasööki. Mind tabas aga ehmatus, kui jooksmast tulles kaalusin 69kg. Kaalun ennast üldiselt harva, aga paar nädalat tagasi olin 65kg ja ei ole ka sellega eriti rahul. Kas te oskate kuidagi nõu anda, millest see on tingitud või mida peaksin muutma?
Arst vastas:
Kristel Ehala-Aleksejev
dr Kristel Ehala-Aleksejev
Arst-toitumisterapeut
Tartu Ülikooli Kliinikum
Tere.
Kui regulaarse treeningu juures on paari nädalaga lisandunud neli kilo tuleb ikkagi oma toiduvalik põhjalikult üle vaadata(kontrollige igaks juhuks ka kaalu). Konkreetseid soovitusi anda ei saa kuna mul puudub ülevaade teie toitumistavadest kui ka andmed teie kohta(pikkus näiteks). Teievanustelt on viimasel ajal palju analoogilisi murekirju, mistõttu soovitan varasemad postitused üle vaadata. leiate neist kindlasti endale sobivaid nõuandeid.
Heade soovidega, dr.Ehala