Weight Loss 26.03.13 / Toitumine ja ülekaalulisus
Külastaja küsib:
Kas teie soovitate kehakaalu alandamiseks preparaati Weight Loss, mida siinsamas kliinik.ee leheküljel reklaamitakse?
Kas teie kinnitate selle preparaadi unikaalseid omadusi, mis vältimatult toovat kaasa kaalulanguse?
Arst vastas:
Kristel Ehala-Aleksejev
dr Kristel Ehala-Aleksejev
Arst-toitumisterapeut
Tartu Ülikooli Kliinikum
Tere.
Kogemus ja kokkupuude antud tootega puudub, kuid isiklikult mul taolistesse müügiartiklitesse suurt usku pole. Kui tõepoolest taolisetel müügiartiklitel oleks lubatud toime ei tohiks me enda ümber näha nii palju ülekaalu probleemidega maadlevaid inimesi. Teinekord võib aga mõni toode pisut toetada kaalulangetusprogrammi, mis baseerub nii läbimõeldud toitumisel kui piisaval füüsilisel aktiivsusel.
Parimatega, dr.Ehala