Kartulikrõpsude kahjulikkus 12.03.13 / Toitumine ja ülekaalulisus
Külastaja küsib:
Tervist, mind huvitab, et kui kahjulikud on kartulikrõpsud ja kas nendes on transrasvu?
Arst vastas:
Kristel Ehala-Aleksejev
dr Kristel Ehala-Aleksejev
Arst-toitumisterapeut
Tartu Ülikooli Kliinikum
Tere.
Enamus kartulikrõpse on kõrge kaloraažiga, liialt soolased, silsaldades erinevaid säilitusaineid kui ka transrasvu. Kartulikrõpsud on ka ahelsöömist soodustavad. Seega, mida vähem, seda parem. Eelistus oleks taolistest toodetest end pigem eemal hoida.
Heade soovidega, dr.Ehala