Ülekaal 04.03.13 / Toitumine ja ülekaalulisus
Külastaja küsib:
Tere ülekaal on 27 % ja sooviks end käsile võtta kuid treeningute suhtes puudub rutiin ja pidev emotsioon kas oskaksite soovitada nt personaaltreenerit või treening või toitumiskava. Mind noritakse selle tõttu ja ei tunne end hästi palun andke nõu.
Arst vastas:
Kristel Ehala-Aleksejev
dr Kristel Ehala-Aleksejev
Arst-toitumisterapeut
Tartu Ülikooli Kliinikum
Tere.
Antud näitaja, ülekaal 27%, ei anna mulle ülevaadet kui palju seda kaalu teie vanuse ning kasvu kohta tegelikult üle on.
Olen viimasel ajal saanud teievanustelt palju kirju liigse kehakaalu kohta ning usun, et eelnevatele kirjadele antud vastused sobivad teilegi.
(http://www.kliinik.ee/toitumine-ja-ulekaalulisus/id-42/noustamine)
Personaaltreenereid on pea kõigi spordiklubide juures. Kui on olemas võimalus, siis tasuks treeningute alustamisel loomulikult nõu pidada treeneriga.
Heade soovidega, dr.Ehala