Kõhulahtisus 17.02.13 / Toitumine ja ülekaalulisus
Külastaja küsib:
Tere, minu probleem on siis kõhulahtisus ja ebameeldiv kõhutuulte hais. Ausalt öelda on kuude kaupa juba kõht lahti olnud ja korraliku normaalset junni pole küll näinud. Alguses oli see ainult teatud vürtsikate toitude pärast, aga nüüd on see iga toidu puhul. Üldiselt toitun üsna tervislikult, milles võiks olla asi?
Arst vastas:
Kristel Ehala-Aleksejev
dr Kristel Ehala-Aleksejev
Arst-toitumisterapeut
Tartu Ülikooli Kliinikum
Tere.
Kirja teel diagnoose oletada pole võimalik. Kui kõhulahtisus ja pidevad gaasid on järjepanu kestnud kuid, siis on viimane aeg pöörduda uuringuteks arsti juurde. Esmased analüüsid saab teha perearst ning vajadusel suunatakse teid eriarsti vastuvõtule.
Parimatega, dr.Ehala