Ainult kõhupealse rasva vähendamine 06.02.13 / Toitumine ja ülekaalulisus
Külastaja küsib:
Mureks siis see, et rasv kipub kogunema vale koha peale. Nimelt siis kõhule. Iseenesest toitumise korrastamisega ning väheke liigutades ei ole probleem sellest lahti saada, aga kõhu pealt rasva kadumise tulemusel jäävad ka rinnad ja tagumik väiksemaks.
Siit ka minu küsimus, et kas on võimalik kuidagi toitumise reguleerimisega/treeninguga/eluviiside muutmisega saavutada seda, et rasv kõhult kaoks, aga rindadest ja tagumikult ei väheneks või isegi tuleks juurde?
Arst vastas:
Kristel Ehala-Aleksejev
dr Kristel Ehala-Aleksejev
Arst-toitumisterapeut
Tartu Ülikooli Kliinikum
Tere.
Keha proportsioone on võimalik pisut parandada valides sobivaid treeningviise, kuid siinkohal tasuks nõu pidada mõne treeneriga. Kaalu langedes ja rasvaprotsendi vähenedes, kaotame siiski üldjuhul ka rinnaümbermõõdust.
Parimatega, dr.Ehala