Vaarika ketoonid 12.01.13 / Toitumine ja ülekaalulisus
Külastaja küsib:
Tere!
Mul on kolmekuune laps ja imetan. Kas samal ajal vaarika ketoone võib tarvitada? Ja kui ei, siis miks?
Ette tänades
Arst vastas:
Kristel Ehala-Aleksejev
dr Kristel Ehala-Aleksejev
Arst-toitumisterapeut
Tartu Ülikooli Kliinikum
Tere.
Tean et hetkel on kaalulangetamistoodetest vaarika-ketoone sisaldavad preparaadid paljulubavad, kuid imetamise ajal ma siiski neid ei soovita. Võimalikud organismis endas kaalumuutuse kui ka toidulisandi toimel tekkivad ained satuvad rinnapiima kaudu lapse organismi ja ma ei oska öelda, mil moel nad teie last mõjutada võivad. Rinnaga toitmise aeg ei ole sobiv katsetusteks ja siin tuleb eelkõige mõelda lapsele. Soovite oma kehalist vormi taastada, siis liikuge nii palju kui väikelapse kõrvalt võimalik ja hoolitsege oma toidulaua eest. Kui rinnaga toitmise aeg läbi võite proovida toidulisandeid, kuid nagu ikka, ütlen ka teile, et ainuüksi toidulisand teie kehakaalu ei muuda.
Heade soovidega, dr.Ehala