Registreerimine vastuvõtule 18.12.12 / Toitumine ja ülekaalulisus
Külastaja küsib:
Tere, dr. Kristel Ehala-Aleksejev. Kuidas saaks teie juurde registreerida ennast. Mida ma peaksin e-mailile kirjutama? Ja kas teie juurde tulek on tasuline või tasuta? Ja kus te Tallinnas asute? Lp.
Arst vastas:
Kristel Ehala-Aleksejev
dr Kristel Ehala-Aleksejev
Arst-toitumisterapeut
Tartu Ülikooli Kliinikum
Tere.
Registreeruda saate aadressil toitumine@kliinikum.ee
Lisage kirjale isikukood, kontakt-telefon ja nimi. Meie registraator saadab teile võimaliku vastuvõtuaja ja teenuste hinnad. Vastuvõtt on tasuline.
Asume aadressil Gonsiori 3(TÜK Androloogiakeskus).
Parimatega,
dr.Ehala