Mesilasema toitepiim 27.11.12 / Toitumine ja ülekaalulisus
Külastaja küsib:
Tere! Millises apteekides saada olevatest tablettides ja kapslites on suurim mesilasema toitepiima sisaldus?
Arst vastas:
Kristel Ehala-Aleksejev
dr Kristel Ehala-Aleksejev
Arst-toitumisterapeut
Tartu Ülikooli Kliinikum
Tere.
Seda küsimusega tuleks pöörduda apteekril või mõne farmatseudi poole, minul selles osas teadmine puudub.
Parimatega,
dr.Ehala