Endiselt kaalu kohta (täpsustav küsimus) 21.10.12 / Toitumine ja ülekaalulisus
Külastaja küsib:
TÜ meestekliinik asub Tartus, kirjutasite et Tallinn.
Arst vastas:
Kristel Ehala-Aleksejev
dr Kristel Ehala-Aleksejev
Arst-toitumisterapeut
Tartu Ülikooli Kliinikum
Tere.
Meestekliinik on ainuke TÜK üksus, millel on osakond Tallinnas ja mina võtan vastu Tallinnas.
Heade soovidega,
dr.Ehala