Toidulisandid ja mao ülihappesus 31.05.12 / Toitumine ja ülekaalulisus
Külastaja küsib:
Tere! Selline küsimus,et kas mao ülihappesuse korra,võiks kuuri teha Chili Burn tabletidega?
Ette tänades!
Arst vastas:
Kristel Ehala-Aleksejev
dr Kristel Ehala-Aleksejev
Arst-toitumisterapeut
Tartu Ülikooli Kliinikum
Tere.
Antud toidulisandit mao ülihappesusega kasutada ei soovita.
Parimatega,
dr.Ehala