Ülekaal 25.05.12 / Toitumine ja ülekaalulisus
Külastaja küsib:
Tere!
Olen 176 cm pikk ja 90 kg, kuid tean, et see on palju ja suur soov oleks endaga midagi ette võtta! Olen iseloomult häbelik ja tagasihoidlik ning soovin üle kõige ennast teistele näidata ja ujumas käia, aga seda pole ma saanud teha juba aastaid! Olin peaaegu ka treeningsaali minemas koos eratreeneriga, kuid lõin põnnama, kuna julgust nappis :S Aga küsimus on selline, et sooviksin kontsulteerida vastava arstiga ja kes annaks nõu ja abistaks mind selles küsimuses, kuna ise ma seda ei suuda! Kust ma leiaksin sellise arsti?
Arst vastas:
Kristel Ehala-Aleksejev
dr Kristel Ehala-Aleksejev
Arst-toitumisterapeut
Tartu Ülikooli Kliinikum
Tere.
Kui piltlikult öeldes haarata härjal sarvist tuleks tulemuste saamiseks tegeleda korraga nii toitumis- kui liikumisharjumuste muutmisega. Teinekord on spordiklubidel omad nõustajad, kes tegelevad mõlema poolega, kuid sellisel juhul soovitan uurida vastava inimese tausta ja seda, kust tema teadmised pärinevad. Esmast nõu oskavad sageli anda ka perearstid. Kui soovite võite tulla minu vastuvõtule (Tallinnas, TÜK meestekliinikus). Info ja registreerimine meiliaadressil toitumine@kliinikum.ee
Parimatega, dr.Ehala