Astaksantiin 24.03.12 / Toitumine ja ülekaalulisus
Külastaja küsib:
Tere, mis toidulisand ehk antioksüdant on astaksantiin ja kas soovitate seda tarbida?
Arst vastas:
Kristel Ehala-Aleksejev
dr Kristel Ehala-Aleksejev
Arst-toitumisterapeut
Tartu Ülikooli Kliinikum
Tere.
Astaksantiini peetakse üheks tugevamaks antioksüdandiks, aineks, mis kaitseb meid vabade radikaalide rünnaku eest, tugevdades seeläbi organismi kaitsevõimet. Vaatamata tema heale kuulsusele tasuks enne tarvitamist nõu pidada oma arstiga, kes teab teie lugu (kas on mingeid konkreetseid kaebusi, põetud haigusi, jmt). Ise võite astaksantiini kohta juurde lugeda näiteks järgnevalt leheküljelt:
http://ee.oriflame.com/faq/list.jhtml?faq1Tag=wellness&faq2Tag=swedishBeautyComplex
Parimatega, dr.Ehala