Probleem söögiisuga raseduse ajal 22.11.11 / Toitumine ja ülekaalulisus
Külastaja küsib:
Tere, ka minul on probleeme raseduse ajal söögiisuga, proovin küll süüa ja tean ka ise, et tahan süüa, aga nii kui toidule mõtlen, läheb süda pahaks. Lisaks sellele on mul ka pidevalt mingid gaasivalud. Ja kas see pidev kõhu tuikamine on normaalne ?
Arst vastas:
Kristel Ehala-Aleksejev
dr Kristel Ehala-Aleksejev
Arst-toitumisterapeut
Tartu Ülikooli Kliinikum
Tere.
Püüdke süüa väikeste portsude kaupa aga pigem sageli. Teinekord aitab kui süüa pigem nn. jahedat toitu (jogurt, salatid, puuviljad, smuutid,vmt). Kui tunnete ebamugavustunnet(tuikamist) kõhus tasub nõu pidada teid nõustava arstiga. Gaasivaevused üldjuhul taanduvad, kuid kui ei, tasub küsida apteegist mõnd sobivat teed või preparaati.
Parimatega, dr.Ehala