Mao vähendamise operatsioon 26.10.11 / Toitumine ja ülekaalulisus
Külastaja küsib:
Tere, olen 42 a vana ja kaalun 105 kg, olen väheaktiivne, millise kehamassi indeksi puhul (minul on indeksiks 34) võib teha ( tehakse) maovähendamise operatsioone? Palun soovitage arsti, kelle poole saab pöörduda ja oleks nõus abistama .Söögiisu on alati hea olnud ja dieetidega ei saa hakkama
Arst vastas:
Kristel Ehala-Aleksejev
dr Kristel Ehala-Aleksejev
Arst-toitumisterapeut
Tartu Ülikooli Kliinikum
Tere.
Maovähenduslõikusel on kindlad näidustused, mille kohta saate lugeda leheküljelt kergemaks.ee
Heade soovidega, dr.Ehala