Jogurti andmine imikule 29.07.11 / Toitumine ja ülekaalulisus
Külastaja küsib:
Kas ma tohin anda 2kuusele lapsele jogurtit? Saab 13. aug.3kuuseks.
Arst vastas:
Kristel Ehala-Aleksejev
dr Kristel Ehala-Aleksejev
Arst-toitumisterapeut
Tartu Ülikooli Kliinikum
Tere.
Nii väikesele lapsele ei tasu kindlasti jogurtit pakkuda.
Heade soovidega, dr.Ehala