Toitumine 26.07.11 / Toitumine ja ülekaalulisus
Külastaja küsib:
Paluks abi toitumisel.
Arst vastas:
Kristel Ehala-Aleksejev
dr Kristel Ehala-Aleksejev
Arst-toitumisterapeut
Tartu Ülikooli Kliinikum
Tere.
Kuna teie küsimus ei sisalda täpsustavat infot, siis ei saa ma anda ka mingit konkreetset vastust. Toitumine on lai teema. Kas peate silmas ülekaalu, mõnd tekkinud terviseprobleemi või veel midagi muud, mille puhul võib läbimõeldud toitumisprogramm aidata? Samuti on nõu andmiseks vaja andmeid inimese enda kohta. Alustuseks saate leida infot toitumine.ee, nutridata.ee ja trimm.ee lehekülgedelt. Lugege ka minu teistele kirjadele antud vastuseid, sest neistki võib olla kasu kuna enamus küsimusi kipuvad korduma ja üksteist katma. Kui soovite aga midagi veel konkreetsemat, siis saatke oma küsimus vastavalt oodatavale infole.
Heade soovidega, dr.Ehala