Alkohol ja kuulmislangus 23.06.11 / Toitumine ja ülekaalulisus
Külastaja küsib:
Tere!
Kas alkoholitarbimine mõnel peol võib kuulmislangust süvendada püsivalt? Viina ei tarbi, kui siis minimaalselt. Enamasti eelistan õlu. Alkoholi tarbin harva. Pidevat joomist ei harrasta. Aga vahepeal on soov mõnel istumisel võtta rohkem kui 1 purk õlut.
Arst vastas:
Kristel Ehala-Aleksejev
dr Kristel Ehala-Aleksejev
Arst-toitumisterapeut
Tartu Ülikooli Kliinikum
Tere.
Teie poolt kirjeldatud alkoholitarbimist ma kuulmislangusega ei seostaks. Siiski on teatud juhud, mille puhul soovitatakse alkoholitarbimist vähendada või sellest hoiduda. Näiteks tinnitus. Kui teil on mõni diagnoositud haigus tasuks siiski nõu pidada oma raviarstiga.
Heade soovidega, dr.Ehala