Gaasid ja riisitumm 24.05.11 / Toitumine ja ülekaalulisus
Külastaja küsib:
Tahtsin teada, et kui lapsel on gaasid, kas siis tohib teha riisitummi? Mõned soovitavad.(keedan riisi ja siis annan seda vedelikku?)
Arst vastas:
Kristel Ehala-Aleksejev
dr Kristel Ehala-Aleksejev
Arst-toitumisterapeut
Tartu Ülikooli Kliinikum
Tere.
Saan aru, et teie imik on üheksa päeva vana, mistõttu riisitummi küll ei soovitaks. Kui imetate last, siis vaadake üle pigem enda toitumine. Teinekord mõjuvad väga erinevad asjad. Alates tomatitest, lõpetades maiustustega.
Heade soovidega, dr.Ehala