Normaalkaal 20.05.11 / Toitumine ja ülekaalulisus
Külastaja küsib:
Tere!
Olen 11a. tüdruk, kes on 150cm pikk ja kaalub 37-38 kg.
Oleksin väga tänulik, kui vastaksite järgnevale küsimusele:
Kas olen ülekaalus või normaalkaalus?
Arst vastas:
Kristel Ehala-Aleksejev
dr Kristel Ehala-Aleksejev
Arst-toitumisterapeut
Tartu Ülikooli Kliinikum
Tere.
Olete täiesti normkaalus.
Heade soovidega, dr.Ehala