Sage söömine 09.05.11 / Toitumine ja ülekaalulisus
Külastaja küsib:
Tere
Selline mure, et viimasel ajal ma söön ja söön ja enam ei tunne, millal kõht tühi. Isu nagu poleksi millegi vastu, aga ikka söön edasi. Kuidas sellest üle saada?
Arst vastas:
Kristel Ehala-Aleksejev
dr Kristel Ehala-Aleksejev
Arst-toitumisterapeut
Tartu Ülikooli Kliinikum
Tere.
Mingit imenippi ma teile pakkuda ei oska kui vaid seda, et hakkate söödud toitu teadlikult jälgima ning täpselt päeviku vormis kirja panema. Sageli viivad taolise söömismudelini üleväsimus, meeleolu muutused, pigelised eluperioodid, magamatus. Kui on midagi sellist, siis peaks ka elukorralduses muudatusi ette võtma ja vajadusel pöörduma nõustamisele.
Heade soovidega, dr.Ehala