Maovähenduslõikus 29.04.11 / Toitumine ja ülekaalulisus
Külastaja küsib:
Tere, mul oleks selline küsimus, et kui minu KMI on üle 40, kas siis on võimalik et haigekassa hüvitab selle operatsiooni või peab kõik kulud ise tasuma?
Arst vastas:
Kristel Ehala-Aleksejev
dr Kristel Ehala-Aleksejev
Arst-toitumisterapeut
Tartu Ülikooli Kliinikum
Tere.
Kui konsultatsioonil arstidega leitakse, et lõikus on võimalik ja vajalik katab selle kulud haigekassa.
Heade soovidega, dr.Ehala