7-aastase tüdruku toitumine 21.04.11 / Toitumine ja ülekaalulisus
Külastaja küsib:
Tere, probleem järgmine, laps eelistab süüa jahtunud toitu, ta sööb küll korralikult nii liha kui kõike muud, kuid ta ei taha süüa toitu, siis kui see soe on, vaid siis kui söök on jahtunud või leige. Kas see võib tekitada tulevikus maole mingeid tüsistusi?
Arst vastas:
Kristel Ehala-Aleksejev
dr Kristel Ehala-Aleksejev
Arst-toitumisterapeut
Tartu Ülikooli Kliinikum
Tere.
Kui lapse tervise ja kaaluga on kõik korras, siis ei näe ma selles probleemi kui ta eelistab leiget toitu.
Heade soovidega, dr.Ehala