Kaalu langus 19.04.11 / Toitumine ja ülekaalulisus
Külastaja küsib:
Tere. Mure siis selline, et olen sünnitanud 2 last ja kaal langeb kogu aeg. Enne esimest last kaalusin üle 50kg ja pikk olen muidu 157,5. Nüüdseks on kaal ainult 42.5. Mida teha ja kuhu peaks pöörduma?
Arst vastas:
Kristel Ehala-Aleksejev
dr Kristel Ehala-Aleksejev
Arst-toitumisterapeut
Tartu Ülikooli Kliinikum
Tere.
Ühelt poolt soovitan teil pöörduda terviseprobleemide välistamiseks oma perearsti vastuvõtule. Samas saate ise analüüsida oma menüüd, et vaadata, kas saate toidust kätte kõik vajamineva nii energia kui toitainete mõttes. Selles osas saate näiteks abina kasutada toitumine.ee netilehekülje toitumisprogrammi.
Heade soovidega, dr.Ehala
heade soovidega, dr.Ehala