Alakaal 12.04.11 / Toitumine ja ülekaalulisus
Külastaja küsib:
Tere! Olen 23-aastane noormees. Kaalun kuskil 70 kilo kandis ja olen 186 cm pikk. Tean, et tegemist on alakaaluga, aga ei oska kuskilt abi otsida, sest igal pool ju ainul juttu kaalu langetamisest. Tahaks jubedalt kaalus juurde võtta, aga lihtsalt pole söögiisu. See mure on olnud tegelikult kogu elu. Samas ennast meelega ei näljuta või midagi. Töögraafik on ka selline, kus lihtsalt ei ole võimalik kindlatel aegadel toituda. Viimasel ajal on ka hakkanud juukseid välja langema.
Arst vastas:
Kristel Ehala-Aleksejev
dr Kristel Ehala-Aleksejev
Arst-toitumisterapeut
Tartu Ülikooli Kliinikum
Tere.
Ilmselt saate aru, et ilma korrapärase toitumiseta pole kaalu juurdesaamine võimalik. Kui olete valmis muutusteks ja soovite saada nõu, siis pange oma toitumine nädala jooksul kirja ning tulge vastuvõtule. Vaatame teie menüü üle ja otsustame, mida teha saaks. Juuste väljalangemine viitab juba tekkinud vitamiinipuudusele, mis vajab samuti korrigeerimist. Registreeruda saab aadressil toitumine@kliinikum.ee Vastuvõtt toimub Tallinna Meestekliinikus, Gonsiori3.
Heade soovidega, dr.Ehala