Maovähendusoperatsioon 20.03.11 / Toitumine ja ülekaalulisus
Külastaja küsib:
Tere,
olen 169 pikk ja 85.6 kilo, kuidas ja kus saaks end kirja panna maovähendusoperatsioonile?
Arst vastas:
Kristel Ehala-Aleksejev
dr Kristel Ehala-Aleksejev
Arst-toitumisterapeut
Tartu Ülikooli Kliinikum
Tere.
Maovähenduslõikusel on kindlad näidustused ja kaalumise alla tuleb see juhul kui kehamassi indeks on >40. Seega ei tule lõikus teie puhul kõne alla.
Parimatega, dr.Ehala