Toitumine ja trenn 13.03.11 / Toitumine ja ülekaalulisus
Külastaja küsib:
Tere, mul on üks küsimus, millele ma tahaks vastust nii kiirest kui võimalik.
Asi on selles, et ma jäin mõtlema, et kumba tuleks enne teha, kas minna toitumisspetsalisti juurde ja hakata tervislikult toituma või minna enne personaaltreeneri juurde ja hakata trenni tegema. Ma tahaks seda teada, sest ma lähen nädala aja pärast nende juurde, aga kumma juurde enne, kas enne toitumine korda ja siis trenn? Mul oleks väga vaja teada seda. Oleksin väga tänulik, kui te saaksite mulle midagi sellest rääkida.
ette tänades
A.k
Arst vastas:
Kristel Ehala-Aleksejev
dr Kristel Ehala-Aleksejev
Arst-toitumisterapeut
Tartu Ülikooli Kliinikum
Tere.
Minu soovitus oleks teha esimese asjana selgeks tasakaalustatud toitumise põhitõed ja seejärel leida sobiv treeningplaan, mille foonil saab siis vajadusel veel päevast menüüd kohendada.
Parimatega, dr.Ehala