Lapse toitumisprobleemid 15.02.11 / Toitumine ja ülekaalulisus
Külastaja küsib:
Mure peagi 11a-ks saava tütre pärast. Nimelt on tal tekkinud hirm söömise ees. Liha ei söö, sest kardab, et see läheb kurku. Ainus, mida ta nõustub sööma on pudrud ja makaronid. Olen temaga sellest rääkinud, aga tulutult. Ta on suht pikka kasvu ja väga kõhnaks jäänud.
Arst vastas:
Kristel Ehala-Aleksejev
dr Kristel Ehala-Aleksejev
Arst-toitumisterapeut
Tartu Ülikooli Kliinikum
Tere.
Kuna tegu on hirmuga söömise ees, siis soovitan pidada nõu mõne laste psühhiaatri või psühholoogiga. Tavamõttes toitumisnõustamisega pole antud juhul esialgu midagi teha.
Heade soovidega, dr.Ehala