Savi koostis 25.01.11 / Toitumine ja ülekaalulisus
Külastaja küsib:
Tere lugupeetud Dr. Kristel,
Ostsin endale öko-kauplusest savi, mis on mõeldud vee lahustamiseks ja joomiseks. Küsimus on selles: savi koostise nimekirjas (purgil on selline nimekiri koos seletusega, kui palju mg see sisaldab) on selline element nagu aluminium (see on, nagu pärast sain teada, üks iga savi komponentidest) ja see kohe pani mind mõtlema, kas see pole tervisele kahjulik, kuigi selle komonendi peal on tärn, kus on saksa keeles kirjas, et päevas mingi doos on lubatud? Mis Teie arvate selle kohta?
Ette tänades vastuse eest.
Arst vastas:
Kristel Ehala-Aleksejev
dr Kristel Ehala-Aleksejev
Arst-toitumisterapeut
Tartu Ülikooli Kliinikum
Tere.
Kahjuks ei oska ma antud toote kohta midagi arvata. Küsimus on, et miks te seda kasutada soovite. Alumiiniumiühendeid on meditsiinis mitmete ravimite koostises, sh. maohappesust reguleerivate ravimite hulgas. Mil moel mõjub aga teie poolt ostetud toode, seda ma ei tea.
Heade soovidega, dr.Ehala