Maitsemeel kadunud 08.01.11 / Toitumine ja ülekaalulisus
Külastaja küsib:
Tere .
Mul kadus maitsemeel.
Kusagil 3 päeva pärast haiguse algust, tugevat nohu, tugevat palavikku jm . ja lõhna ma ka ei tunne.
Oskate soovitada midagi?
Arst vastas:
Kristel Ehala-Aleksejev
dr Kristel Ehala-Aleksejev
Arst-toitumisterapeut
Tartu Ülikooli Kliinikum
Tere.
Küsimus on sattunud ilmselt valele adressaadile, aga soovitan teil pöörduda oma perearsti vastuvõtule või vähemalt pidada temaga nõu. Tegu on ilmselt viirsinfektsiooniga, kuid võimalik siiski, et vajate ehk intensiivsemat ravi eriti kui palavik ja muudki kaebused püsivad.
Heade soovidega, dr.Ehala