Söögiisu puudumine ja iiveldus 15.12.10 / Toitumine ja ülekaalulisus
Külastaja küsib:
Tere.
Olen mures, sest viimased kolm päeva puudub täielikult söögiisu ja päevad otsa ajab iiveldama. Pean ennast sööma lihtsalt sundima, et energiat saaks ja kokku ei kukuks. Milles võiks põhjus olla? Varem pole söögiisu puudumisega probleeme olnud.
Arst vastas:
Kristel Ehala-Aleksejev
dr Kristel Ehala-Aleksejev
Arst-toitumisterapeut
Tartu Ülikooli Kliinikum
Tere.
Põhjusi võib olla mitmeid, alates tavapärasest seedetrakti infektsioonist, kuid kirja teel siiski diagnoosi panna ei saa. Kui kaebused püsivad soovitan pöörduda konsultatsioonile perearsti juurde.
Heade soovidega, dr.Ehala