Mikrolaineahi 02.12.10 / Toitumine ja ülekaalulisus
Külastaja küsib:
Ma ei tea, kas sellele küsimusele vastate ja kas see üldse kuulub Teie valdkonda. Soovin teada, kas mikrolaineahjus valmistatud/soojendatud toidul säilivad mõnedki vitamiinid? Olen kuulnud, et ei säili.
Arst vastas:
Kristel Ehala-Aleksejev
dr Kristel Ehala-Aleksejev
Arst-toitumisterapeut
Tartu Ülikooli Kliinikum
Tere.
Mistahes toidu töötlemine (küpsetamine, praadimine, jm) vähendab toidus teatud vitamiinide osakaalu ning see kehtib ka mikrolaineahju kasutamise kohta. Kindlasti ei kao mikrolaineahjus toidu valmistamisel kõik vitamiinid ja mineraalained.
Heade soovidega,
dr.Ehala