Energiajoogi mõju 10.11.10 / Toitumine ja ülekaalulisus
Külastaja küsib:
Tere. Kas pikema aja jooksul ja pidevalt energiajooke tarbides võib see midagi teha? Et nt juba vähemalt aasta peaaegu iga päev vähemalt 1 purk energiajooki? Kuidas see võib organismile mõjuda? nt 20 a mehele.
Arst vastas:
Kristel Ehala-Aleksejev
dr Kristel Ehala-Aleksejev
Arst-toitumisterapeut
Tartu Ülikooli Kliinikum
Tere.
Võimalikud energiajookide kõrvaltoimed on seotud ainetega, mida nad sisaldavad, kuid kui organism on väsinud ja selle asemel, et anda kehale puhkust piitsutatakse teda takka, võib olla kokkuvõttes tulemuseks üldine kurnatus. Energiajoogid võivad põhjustada ka liigset ärrituvust, unetust, peapööritust, iiveldustunnet, kõhulahtisust. Teatud juhtudel on võimalikud ka allergilised reaktsioonid.
Heade soovidega, dr.Ehala