Buliimia 28.10.10 / Toitumine ja ülekaalulisus
Külastaja küsib:
Tere, tahtsin uurida, et kui ma olen endale tunnistanud, et olen buliimik, kuhu ma peaks esimesena pöörduma, et selle probleemiga tegeleda? Ei oska millestki alustada.
aitäh
Arst vastas:
Kristel Ehala-Aleksejev
dr Kristel Ehala-Aleksejev
Arst-toitumisterapeut
Tartu Ülikooli Kliinikum
Tere.
Suurematest keskustest on Tartus Psühhiaatriakliiniku juures toitumishäiretega tegelev üksus, mis oleks minu esimene soovitus, kuhu tasuks pöörduda. Tallinnas pakutakse toitumishäirete puhul psühhoteraapia võimalust keskuses "Sensus", kuid toitumisalane nõustamine minu meelest sinna ei kuulu. Nõu tasub pidada ka oma perearstiga. Toitumisalaseks nõustamiseks võite tulla minu vastuvõtule. Vastuvõtud toimuvad Tallinnas ja korra kuus ka Tartus (registreerumine: toitumine@kliinikum.ee).
Heade soovidega, dr.Ehala