Triibulised sõrmeküüned - kas mõne aine puudusest? 23.09.10 / Toitumine ja ülekaalulisus
Külastaja küsib:
Küsimus selline: kas oskate öelda, millest on tingitud nähtus, et sõrmeküüned on triibulised. See tähendab, et küüntel on pikisuunas justkui vaod. Kõige tuntavam on see pöidlaküüntel. Tõenäoliselt on tegemist mingi aine puudumisega organismis, kuid millise?
Arst vastas:
Kristel Ehala-Aleksejev
dr Kristel Ehala-Aleksejev
Arst-toitumisterapeut
Tartu Ülikooli Kliinikum
Tere.
Soovitan teil kontrollida organismi raua- ja B grupi (B12, foolhape) vitamiinide seisu ning võimalusel teha ka kilpnäärme tööd kajastavad analüüsid. Diabeetikuna võiksite vähemalt mõned korrad aastas teha toetavaid vitamiinikuure (N: Diabetone, vm).
Heade soovidega, dr.Ehala