Veritsus 31.08.10 / Toitumine ja ülekaalulisus
Külastaja küsib:
Tere!
Ma ei tea, kas on õige rubriik, aga oletan, et võib olla. Kaalun veidi üle 90kg ning seega ilmselgelt ülekaaluline.
Pärakus esineb sügelus ning tihti ka veritsus (viimasel ajal eriti rohke, ei taha kuidagi lõppeda). Katsudes on pärakus moodustised (hemorroidid ilmselt). Küsimus seisneb selles, et kas veritsus ning hemorroidid kaovad, kui füüsilist aktiivsust suurendada ning kaalu alandada või on põhjust muretsemiseks?
Suur tänu
Arst vastas:
Kristel Ehala-Aleksejev
dr Kristel Ehala-Aleksejev
Arst-toitumisterapeut
Tartu Ülikooli Kliinikum
Tere.
Kaalukaotus võib antud sümptomeid leevendada, kuid kaduda need ei pruugi. Soovitan teil pöörduda siiski konsultatsioonile.
Heade soovidega, dr.Ehala