Proteiinijook 05.07.10 / Toitumine ja ülekaalulisus
Külastaja küsib:
Kas on mõttekas kasutada proteiinijooki Hera80, et kasvatada lihasmassi? Hetkel olen 187 cm pikk ja kaalun 68 kg. Tegelen spordiga ja eriti korvpalliga ning oleks vaja lihasmassi kasvatada!
Arst vastas:
Kristel Ehala-Aleksejev
dr Kristel Ehala-Aleksejev
Arst-toitumisterapeut
Tartu Ülikooli Kliinikum
Tere.
Ennem toidulisandite kasutamist soovitaksin siiski vaadata üle oma menüü ning teha vajadusel korrektuure (sh. tõsta valgurikaste toiduainete osakaalu). Samuti võiks tutvuda ka vastavateemalise kirjandusega. Sportlastele sobiva toitumise kohta on palju kirjutanud Rein Jalak, aga ka teised. Kui plaanite aga mingil ajahetkel siiski toidulisandeid kasutada soovitan eelnevalt nõu pidada mõne spordiarstiga.
Heade soovidega, dr.Ehala