Bio cla booster rohelise teega 09.06.10 / Toitumine ja ülekaalulisus
Külastaja küsib:
Tere
Soovin küsida, mida teeb Bio cla booster rohelise teega minu organismile, kui tarvitan seda iga söögi korra ajal? Miks peab seda võtma just 30 minutit enne sööki? Kui võtan söögi ajal, kas siis see ei toimi? Kas on ohtlik, kui ma ei söö peale tomati kurgi mitte midagi ja võtan neid tablette?
Arst vastas:
Kristel Ehala-Aleksejev
dr Kristel Ehala-Aleksejev
Arst-toitumisterapeut
Tartu Ülikooli Kliinikum
Tere.
Kui ravimitootja on andnud soovitusi toote tarbimise osas, siis selleks et tagada toote toimeainete võimalikult kõrge kättesadavus organismi poolt ning seeläbi preparaadi maksimaalne toime, mis ei tähenda, et toime absoluutselt puudub kui juhiseid ei järgita. Samas on siiski iga ravimi või toidulisandi puhul soovitav pidada kinni tarbimisjuhistest. Mis puudutab aga toitumist, siis eelkõige peab viimane tagama organismile vajaminevate toitainete kättesaadavuse ehk teisisõnu peab toitumine olema mitmekülgne, mida teie poolt nimetatu kindlasti pole. Kui te oma toitumis-ja liikumisharjumusi ei kohenda, siis ainuüksi mistahes preparaadist kehakaalu kui ka kehakompositsiooni korrigeerimisel kasu pole ning kirjapandud toitumisega võite endale pigem kahju teha. Kuigi tootjad lubavad CLA tarbimisel suurenenud rasvhapete põletamist ning kehakompositsiooni näitajate paranemist, siis mingeid üheseid tõestusi sellele pole.
Heade soovidega, dr.Ehala