Kaalu langetamine 23.05.10 / Toitumine ja ülekaalulisus
Külastaja küsib:
Tere. Olen 19 a. Pikkust 194cm. Kaalun 120 kg. Tegelen ka vahepeal rattaspordiga. Soov oleks kaalust maha võtta. Missugust toitumist te mulle soovitate?
Äitah!!
Arst vastas:
Kristel Ehala-Aleksejev
dr Kristel Ehala-Aleksejev
Arst-toitumisterapeut
Tartu Ülikooli Kliinikum
Tere.
Ilma teie kohta käiva täpsema infota ei saa anda konkreetseid soovitusi. Teie pikkuse ja kaalu teadmisest nõustamiseks ei piisa. Kutsun teid vastuvõtule, kas siis TÜ Tallinna või Tartu meestekliinikusse. Kui otsustate seda teha soovitan teil eelnevalt nädala jooksul oma toitumise ja liikumise kohta päevikut pidada.
Registreerumine vastuvõtule aadressil toitumine@kliinikum.ee
Parimatega, dr.Ehala