Näo punetus 25.03.10 / Toitumine ja ülekaalulisus
Külastaja küsib:
Tere!
Minul mure. Ega ma ei teagi, millise spetsialisti poole pöörduda. Kannatan viimastel aastatel intensiivse näo punetuse pärast. Ei saa väita, et see tuleks ärritusest. Lihtsalt mingil suvalisel hetkel lööb nägu õhetama ja see võib kesta tunde. Kliimaks algas juba kolm aastat tagasi ja raviks kasutan Novafemmi. Vererõhk on ka suhteliselt kõrge ja kasutan Nebiletti. Varem olin ka doonor. Mul on AB IV+. Kuna ma aga nüüd kasutan tablette, siis enam ei tohi verd anda. Kehakaal ei ole ka just Missi oma - 160/80. Mul ei ole küll mingeid erilisi rippuvaid rasvu, vaid lihtsalt sellline tugev maainimese kere.
Arst vastas:
Kristel Ehala-Aleksejev
dr Kristel Ehala-Aleksejev
Arst-toitumisterapeut
Tartu Ülikooli Kliinikum
Tere.
Ilmselt ei ole mina päris õige konsultant teie probleemile, kuid soovitan konsulteerida nii naiste- kui nahaarstiga. Taoline punetus võib olla kaasnev kliimaksile, aga tingitud ka ravimitest. Novafemme on küll taimne toidulisand, aga ka taolised preparaadid võivad anda kõrvaltoimeid. Ka liigne kaal ja vererõhuprobleemid võivad teie kaebust süvendada.
Heade soovidega, dr.Ehala